nyårsångest

och det är mer än en vecka kvar. men gah vad jag hatar typ nyår. alla bara letar upp största festen och har världens krav. och jag sitter här och försöker kämpa emot det dåliga samvetet och göra det så bra som möjligt för alla. eller för vissa. för nej jag kan ju inte strunta i allt och tänka på mej själv. mitt samvete fixar inte det. men jag önskar det var annorlunda...jag önskar jag inte hade den här "pressen" på mej. det förstör liksom allt det roliga. helvetes jävla skit.

jag vill gräva ner mej och hoppa över nyår. gå och sova den 30 december och vakna den 1 januari. det skulle vara praktiskt.

bah.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Antingen är man en av dom eller så är man emot dom. Eller nåt. Mohaha. Jag diggar inte heller nyår så värst mkt, mest för hetsen. Men man kan impulsa med något litet oavancerat.:)

2008-12-22 @ 12:25:15
URL: http://feeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0