London!!!

hehe ja nu kommer det äntligen lite bilder från London ;)


min mama och en klassisk telefonkiosk :) dom använder faktiskt sånadär fortfarande, tänka sej.


piccadilly circus!!


:D (tragiskt nog kunde jag inte låta bli att tänka på pernilla wahlgren när jag var där, ni vet "piccadilly circus, där mötte jag dig.." osvosv...)


jag på piccadilly circus by night :)


julblinget var lite...mer...än här hemma! bla hade dom slagit in affären Gap i paketsnöre, hehe.


som sagt, lite mer.


tog en väldigt skum bild på en postlåda, men det vart ju snyggt ju ;)


vårt hotell...not the best, so to speak


vårt rum...det var lite trångt kan jag ju säga, en 1.20säng är nog inte gjord för 2 personer :P


gick förbi ett café med det här trevliga namnet...haha


Big Ben är ett rätt cool klocka :D


The London Eye, ruskigt högt pariserhjul!! och nej jag åkte inte, hell no!!


dom här trevliga typerna vaktar Downing Street, alltså gatan där herr premiärminister bor.


hehe vi var inne och kissade på Harrods ;P


Buckingham Palace, trodde det skulle vara större!! även drottningen är vaktad av karlar med k-pistar...och inte lyckades jag ta mej tillräckligt nära för att kunna försöka få vakterna med roliga mössor att skratta!!!


alldeles underbart god mat på den här restaurangen!!! dock grumlades ju matlyckan lite av att jag bet i vad jag trodde var en bit paprika men som visade sig vara en bit chili!!! en del av läppen domnade bort, hehe.


taxibilarna vände lite som dom ville på gatorna...


frälsningsarmén spelade julsånger utanför Marks & Spencer´s


taxibilarna var allihop likadana, så söta så :) och en dubbeldäckare i bakgrunden :D


jag poserar i Hyde Park :) gigantisk park, dock lite "tråkig". den var liksom så platt!!! och gräset kommer ju inte direkt till sin rätt i december...

well det var allt jag hade att visa för den här gången :P

kul var det iaf!!!




Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

vad mysigt det ser ut ;P

2008-12-27 @ 17:31:25
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0