juldagen

och jag ska jobba om några timmar. känns lite sådär, men man gör ju inte så mycket den här dan ändå, so no biggie :) man har ju liksom inga julklappar att verkligen leka med i den här åldern, haha.
nåt som däremot är lite ovanligt är att jag inte ska ut ikväll!! har varit ute varenda juldag sen jag var 18, men inte nu :) riktigt skönt måste jag säga. stå och trängas i en kö i en halvtimme bara för att få komma in, sen betala närmare 200 spänn när man stått dät och väntat, och sen trängas med alla därinne. nej usch det känns jobbigt just nu!!! ska väl ta igen det på lördag dessutom :P
och fest 3 dar på raken vet jag inte om jag fixat heller, börjar ju bli gammal ju ;)

menmen, jag har iaf en bild från julbordet igår att visa!!


och en klasse som inte alls verkade vilja vara med på bild :P


mamma fick pyramidchoklad :D


och så fick jag den här av ♥ ;)


på det stora hela, en riktigt bra jul :)
sorgligt att det är över bara :(
fast som alla andra säger också, det är ju rätt skönt också!!
nyår nästa då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0