easy cash

har just spenderat en tredjedel av mitt jobbpass med att kolla på harry potter. oh yeah ;) that's how we like it.
tebax imorron igen också. sista rycket innan jul!!

sen hem och baka pepparkakor med ♥, förhoppningsvis. om det finns tid!

sen på måndag ska jag göra godis :D varenda år knådar jag ihop mandelmassa till små bollar. inte bara mandelmassa såklart, men jag kan ju inte avslöja mina hemligheter ;)

sen är det nästan jul ju!! med julklappar!! tihi. ibland blir man som ett litet barn. men det är faktiskt inte lika kul med julafton nu som när man var liten. eller det är inte kul på samma sätt iaf. man uppskattar andra saker i livet när man växer upp :P
hehe tom jag har börjat bli stor. miracles happen.

men nu är det nog snart sovdags.

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0