ovälkommet besök

ja huh. det hela hände när jag cyklade till jobbet. helt plötsligt krockade jag nämligen med en geting, först trodde jag verkligen jag bara krockat med den, men sen kom det "bzz bzz" inifrån mitt linne!! varpå panik utbryter. jag skakade och skakade på linnet för att djävulskapet skulle flyga ut, men den stannade kvar!! mitt i alltihopa släpper jag dessutom styret, men lyckas ändå ha sinnesnärvaro nog att inse att det här kommer sluta illa om jag dessutom trillar ihop. så jag tog tag igen och fortsatte skaka linnet. som tur var flög den lilla saken ut, utan att sticka mej!! ett jäkla under. men jag var lite chockad efteråt, haha. men jag var mest rädd att den skulle flyga upp på halsen, eller in i munnen eller nåt, det hade kunnat gå riktigt illa då. men faktum är att jag har blitt stucken av en geting på precis det sättet förut, av ett ovälkommet besök innanför tröjan. också på cykel på väg till jobbet. det enda den ställde till med var dock att öka kupstorleken lite eftersom det svällde upp :P haha

men nu tror jag bestämt det är dags att hoppa i pyjamasen och sen i sängen!!

imorron skall det tvättas och städas, oh yeah.

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0