new stuff

ja nu har det ikea-handlats :D massor med grejer!! men för mindre pengar än jag trodde, wohoo!!
köpte dessutom 2 stickade tröjor.

sen gick det bara utför. en av dom förbannade ramarna jag köpte gick sönder. poff sa det bara så låg det 2 glasskärvor i min hand. helskumt. så jag vart på riktigt dåligt humör och tog ut det på väldigt fel sätt, sorry.

men en ny bokhylla har jag nu iaf!! och en riktigt stor ram :D som tack och lov hade plast och inte glas, så den hänger så fint på väggen nu så.

men jag är fortfarande arg på den som gick sönder. så lätt ska det fan inte gå!!!!!!!!! värdelösa jävla skitram. så nu kommer jag ju aldrig våga prova den andra likadana. jag kommer ju paja den också. så KÖP ALDRIG EN RAM PÅ IKEA SOM ÄR 50x70 CM; DOM ÄR HELT VÄRDELÖSA!!!!!!!!!!!!!!! gah.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0