misery love me

och det är bara en rad i en låt, så var inte oroliga ;)
"dance, dance", med fall out boy för att vara exakt. har börjat lyssna igenom skivor jag inte lyssnat på på länge, bla fall out boy. dom är så bra så :D

nu har jag minsann varit duktig gånger 1000!!
tvättat, städat, varit ute och gått, lagat matlåda till imorron, och dessutom ätit riktigt bra hela dan :D
så nu är jag stolt över mej själv ;)
och svettig!! voj.

såg nåt riktigt gulligt när jag var ute och gick också, en liten tax med öron som flög bakåt, i en cykelkorg :) hur sött som helst!!

men nu ska jag nog fortsätta duktigheten, nämligen sätta upp lite mer saker på väggarna!

right, jag har slagit in paket idag också ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0