känn pressen

ja fy för. ibland hatar jag verkligen mitt jobb. fast när det är jag som fixar biffen känns det ju bra iaf ;)
kom hit kl 13, tittade lite på schemat, och ser att åh fan, det är ingen som jobbar inatt. dom som jobbade dag hade inte ens sett det!! jag fattar det inte, hur kan ingen ha sett att det inte är nån insatt inatt? jag kan väl inte vara den första som kollar schemat??
men iaf, efter 1000tals telefonsamtal är det äntligen fixat!!! så nu är jag nöjd med mej själv kan ni tro ;P

och attans kallur. usch vad synd jag tycker om henne. snöpligt sätt att åka ut från os på...

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken trevlig blogg du har! :)

2008-08-18 @ 15:15:47
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0