jobbar

eller inte ;P
är på jobbet iaf. kolugnt so far. men kommer bli mer om ett tag. tex ska jag få den stora äran att vara handlingsmedhjälpare, det ni :P

har dessutom varit duktig och helt frivilligt tagit åt mej lite pass, jag är verkligen populär hos bemanningen, är så ägd så jag tar typ allt dom frågar mej om ;)
hahaha
men det lönar sej i slutet på månaden, so it's worth it :)

os är slut snart också, rackarns vad tomt det kommer bli på tv då. i 2 veckor har det ju liksom konstant varit något att slökolla på, men inte länge till. dock kanske det börjar lite bättre grejer sen, sommarn är verkligen helt värdelös tvmässigt sett!!! bara kassa repriser på typ allt.

men nu ska jag vara ännu mer duktig och faktiskt plugga lite. oh yeah, I'm back in da schoolaction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0