devil cat

hehe
hehe denna kisse tycker inte om mej, så är det bara!! därför har han förtjänat sina horn ;)

tja annars då...sitter och lyssnar på lite halvdeppmusik. men jag kan inte hjälpa det, "hon gör mej galen" är så himlans bra :) lyssnar på versionen med johan & johnny, men ulf lundell har gjort originalet så vill nån lyssna är det nog säkrast att söka på gubben. fruktansvärt bra är den. jag ryser i hela kroppen när jag hör den.

nej nu ska jag bara lyssna på den några gånger till och sen gå och sova!! fast först ringa och säga gonatt :)

Kommentarer
Postat av: fredrik

Musche låter hälsa att han vet var du bor och skulle skicka ett minst lika förminskande porträtt med skojiga detaljer som han kunde klippa ur färgat papper om han bara hade haft tummar. Pga detta faller hela projektet, men han tänker på dig...

2008-08-19 @ 16:36:08
URL: http://typografism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0