då var det slut då

ja nu var det slut på os. slut med att bara kunna sätta på tv:n och hitta nåt att slökolla på. slut på hjärtattack/nagelbitarspänning. fast det har det iofs inte varit mycket av, men ändå.

jag är nu inne på mitt sista schemalagda arbetspass. nu låter det ju som att jag kommer bli arbetslös, men inte riktigt då. bara slut på sommarschemat nu. är dock tillbaka på fredag redan, om inte tidigare. det vet man aldrig.
nåt som faktiskt känns väldans trevligt är att jag nu är inne på tjänstgöringsrapport nr 2 för den här månaden. det innebär nämligen att jag har jobbat så jäkla mycket så passen får inte plats på en enda. alltså kommer jag kunna köpa roliga saker när jag får septemberlönen också ;)
typ ännu fler jeans. garderoben skriker efter hela snygga jeans.
och en riktigt mysig stickad tröja.
och ett par vita converse. (jag har gått och blitt väldigt förtjust i vita skor, opraktiskt yes, men snyggt!!)
och typ t-shirtar/toppar.
och underkläder.

yikes, jag kommer inte ha något kvar av alla mina surt förvärvade pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0