bilproblem

ja inte jag, men pojken. han har en bil han ska fixa till och sen sälja, men nu är det några idioter som typ förstört den. snott förarsätet bla, och högtalare, och sånt. men dom kan inte vetat helt vad dom gjorde, för dom lämnade saker dom kunde fått rejält med pengar för...men det ska man väl inte klaga på. men varför förstöra så? what's the point? dessutom passar vissa delar bara på just den bilen, inte på någon annan alls whatsoever. så verkligen what's the point? gah it makes me angry!!

en skogspromenad har det blitt idag också, jag hitta massa blåbär :D så dom tillsammans med muffinspaj och vaniljsås ska mumsas sen. så nu vill jag äta så fort som möjligt så vi kan börja på efterrätten ;)

men nu lär jag ta en titt på potatisen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0