älghöjdhopp

ja, jag och emmy är ganska störda. vi kom bla fram till att höjdhopperskan blanka vlasic påminner om en älg. hon typ springer och hoppar som man föreställer sej en älg skulle springa och hoppa. sen gick det hela vidare till stavhopp. hur hoppar en älg stavhopp? jag föreslog att dom sätter fast staven mellan klövarna, emmy trodde dom hade styltor. men sen enades vi om att dom nog har studsstyltor, en på varje hov. tänk va fart och höjd dom ska få då. men vad ont det måste göra att landa på hornen.

den här sms-diskussionen pågick ett långt tag ska jag tala om. den var synnerligen roande. aningens pinsam dock om nån skulle få reda på den. fast självdestruktiv som jag är har jag ju just lagt ut den i bloggen. fiffigt.

toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0