ugglor i mossen

ja en uggla utanför hammars iaf. cyklade in till stan igår, och såg ett kamerateam utanför hammars. till det där kamerateamet hörde också en kort liten karl med stor jacka och mörkt långt lockigt hår. min första tanke var "satan vad han var lik magnus uggla", men sen tog förnuftet över och sa "varför skulle han vara här i stan?" så jag släppte det. me idag i tidningen stod det ju minsann att han faktiskt är här, och spelar in sin nya realityserie eller nåt. så det ni, jag har sett magnus uggla in person minsann ;)

och vad handikappad jag känt mej under helgen när bloggen legat nere. inte haft nånstans och få ut mina världsomvälvande upplevelser. but now, I'm baaaack, moahaha

och nu är alla skolarbeten och grejor klara, så jag har nåra dar ledigt innan nästa kurs börjar. helt underbart :D om jag fått godkänt på allt vill säga, annars blir det jobbigt....

men på tal om underbart, nu är det ju varmt ute ju!! inte så soligt direkt, men varmt :D så jag kan ha min skinnjacka utan att frysa, hihi :)

men nu ska jag nog klä på mej, kan ju inte hänga i morronrock hela dan trots att jag är ledig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0