typiskt

ja det är då sååå typiskt söndagsväder. mulet och småregnigt. så då är det ju trevligt att man inte är ensam :) och dessutom är det ju alltid kul att höra föräldrar berätta små historier om sina barn ;P när det inte är en själv det gäller vill säga, haha.

men oink jag har verkligen inget vettig att skriva. känns som att jag inte har det nuförtin, huvet känns helt bomullsfyllt, haha. men ganska härlig känsla det med. för annars när jar skrivit som mest har varit när allt bara känts hela jäkla värdelöst, men oj vad motsatt det känns nu. längesen jag var inne i ett sånt här bra flow så länge :) av någon mysko anledning sammanfaller längden på flowet med längden av något annat...hihi
(och nej det var inget kinky med det där, även om det kan verka så)

men nej nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0