todaaaaaay

har vart lite händelserikt idag. först bidde vi klara med seminarieuppgiften, sen var jag hos tandläkarn, sen hängde jag med min mamma hela eftermiddan :) jag och maaaama åkte till borlänge, och på vägen dit är det nåt pucko som kommer på att han ligger i fel fil (på en 50sträcka 200 m innan en rondell) så han börjar svänga in mot mej, så jag fick tvärbromsa och tutade på han....han kunde ju liksom inte vänta tills jag kört en bit (var alldeles efter jag startat efter ett rödljus) eller köra på och svänga in framför mej, utan han körde raaaakt mot mej och var väl nån dm ifrån. idiot. usch va arg jag blev.
men inte så dumt och hänga med mamsen ibland, lite kvalitetstid :P (och gratis fika ;P)

och tandläkarbesöket gick så bra så. förutom när jag skulle anmäla mej. dom hade en liten dator där där man kunde skriva in personnummer så man blir registrerad typ, men när jag skulle göra det sa den att jag inte hade nån tid bokad. då vart jag lite ilsken :P men det var nå datafel så allt ordnade sej, men varför kan det inte göra det på en gång för? menmen, inte ett hål iaf :D

wellwell, thats my day.

Kommentarer
Postat av: Mirre

man börjar bli vuxen när man börjar tänka på vem det är som betalar fikat... haha :D

2008-04-27 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0