sweet sweet rain

har nyss vart ute och gått en riktig långrunda i regnet, helt underbart skönt!! tänkte först skippa det eftersom vädret är som det är, men insåg sen att jag kan ju inte sitta inne och tröka heeeela dan. så jag traska ut helt enkelt, och det var nog det bästa beslutet jag tagit på länge :) gå på en grusväg i skogen, med musik i örona, inte en mänska i närheten, och lite lätt regn...that's life u know ;) bara kunna gå och tänka på ingenting och inte känna nån press eller nåt whatsoever. och just att det regnade litegrann gjorde det hela så mycket skönare.
det enda dumma är att mina knän jävlas med mej och fixar inte riktigt såna promenader. att vara ute och gå så länge, och i regn som gör det kallare än vad det skulle varit annars, gör att dom börjar göra ont efter ett tag. så jag får väl skaffa mej ett par riktigt bra skor med bra stötdämpning :)
fast fördelen med mina sneakers jag hade idag, mina älskade adidas goodyear, är att dom tål regn rätt bra. inte förräns jag var nästan hemma började jag bli liiiite blöt om tårna, och det är ju en fördel.

men nu ska jag nog faktiskt gå och slå mej ner framför tv:n en stund innan det är dags att laga mat :)

och btw, *hurrahurra* det här är det 100:ade inlägget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0