something's wrong

jaa...jag är inte på topp. det känns typ tjockt i huvet. och halsen. känns helskumt när jag pratar. och näsan smårinner litegrann. och när jag lägger mej ner täpps den till. inte loligt. fast å andra sidan har jag inte vart förkyld sen nyår, det är rekord för mej tror jag, iaf dom senaste tre åren :) har nästan snittat på en förkylning i månaden nämligen. men nu är det 4 månader sen, så jag ska inte klaga :) tänk om det är så att kramar och annat gosande håller en frisk? vi har ju vart ihop i snart 4 månader ju, så det kanske har nåt med saken att göra? visste väl du var bra att ha till nåt sötnos ;)

men nu ska jag nog slå mej ner i soffan och kolla på tv. och hoppas på att ingen vill ha hjälp med något :P jobbar ju nu nämligen. dryyyygvecka jag haft!! 4 nätter och en kväll. det sliter på kroppen faktiskt. man blir helt konstig av att vara vaken på natten och sova på dan. fast morrondagens sovande efter jobbet ser jag fram emot, eftersom jag inte kommer vara ensam :)

men nej nu ger jag upp det här.

oh right, har skaffat vuxenpoäng idag, har deklarerat minsann :D så nu väntar jag bara på att pengarna ska trilla in på kontot, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0