shopping på hög nivå

ja oja. vart på kupolen med emmy idag, och vilken lycka när jag faktiskt hittade nåt jag har letat efter. har nämligen ett tag varit på jakt efter ett lite större linne, som man kan ha ett tajt linne under. and I found it :D
image55image56så planen var då att ha det blåa linnet under det gråa, och jag lovar, det vart assnyggt ;) tror det ska vara typ diamanter på det gråa linnet, haha. kunde heller inte låta bli att köpa ett likadant som det gråa fast orange/rött, enbart för att det var jordgubbar på det, hahaha. så tack för att du såg det blunder, I owe u :D
image57jag menar, kolla bara. jordgubbar!! hur motstår man det? hehe. men dagens roligaste köp är nog ändå...den blingade grisen!!
image58kärlek vid första ögonkastet, haha :) visst är den söt? det är en spargris förresten, om nån undrade :P

så det är väl i princip vad jag gjort idag, ingenting vettigt whatsoever :P

Kommentarer
Postat av: fia

Jag har också en sån gris. Vann den faktiskt när vi hade "quizkväll" på kåren. Kommer man tvåa får man faktiskt fint pris. Har snart sparat ihop min första miljon. ;)

2008-04-29 @ 21:32:48
URL: http://feeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0