shock of the year I tell ya

haha ja herregud. längesen jag vart så chockad måste jag säga. lördag kväll, stigan har fest, vi knatar dit. so far är allt helt normalt. kommer in, allting fortfarande helt normalt. sen, out of the blue, kommer yvonne traskandes runt hörnet. och det onormala i det är att hon borde vara i paris! pojkarna har vetat om det, men jag skulle tydligen bli överraskad, och god dammit vad överraskad jag vart!! nästan hjärtattackvarning, haha. men det var ju en väldans trevlig överraskning, så jag klagar inte :) men hur dom allihop lyckades hålla det hemligt är ett under, haha. fast nu i efterhand trillar ju poletten ner när det gäller vissa saker. nåt om att det skulle vara "folk" där, typ. och det var ju sååå viktigt att jag var där :P men åååååh vad lurad jag vart!! haha

och inatt ska det jobbas igen. caaaash coming my way, oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0