på jobbet

jajjemen. jag är på jobbet faktiskt. äääntligen har dom kopplat in internet, så nu kan man ju roa se med nåt när man jobbar natt. och nu menade jag inte det där så snuskigt som det kanske verkade, utan menade mer hänga inne på msn och tröka, haha. just nu är det nöten som har den stora äran att roa mej. ingen biatch att roa mej med dock, fanskapet är på krogen och festar, jag som trodde jag hade ett säkert kort där eftersom han inte har nåt liv :P hehe. (pliz be nice to me! inga evil comments nu!! :P)

uff jag smällde i mej en massa glass och vispgrädde alldeles innan jag åkte hit, kanske en dum idé, haha. stod mej nästan upp i halsen. men fy bubblan vad gott det var!! chokladglass med hela kakaobönor, och valnötsglass med hela valnötter. *dreggel*

nej jag har verkligen inget mer att skriva. återkommer säkert inatt närjag inte har nåt att göra ;)

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

HAH! jag har mer liv än dig! (Jag hänger på högstadie-rave med småungar och har tråkigt... Medans du tjänar pengar...) ;)

2008-04-27 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0