onsdag

och ännu en dag jag bara kan slänga bort på ingenting :) imorron börjar skolan igen, så idag är sista helslappardagen. eller kanske inte, bara introduktion imorron, och har ingenting förräns nästa vecka igen, så hela helgen kan jag ju ta det lugnt också, hehe.

dagens stora mål är att gå ut och ta en promenad, haha :P om det inte regnar vill säga. just nu ser det ut att vara på gränsen...vad hände med solen från igår?! menmen. ska väl försöka vara lite nyttig.

har numera en fungerande kamera förresten, tack vare att pojken köpte en ny så fick jag köpa hans gamla (som inte alls är gammal), till ett mycket bättre pris än vad jag skulle hittat i nån affär ;P så det är inte så dumt. är rätt tråkit att inte kunna ta några bilder. fast just nu så har jag ju såklart ingenting att ta kort på bara för det, haha.

men nu ska jag gå och ta av mej den föredetta vita, numera ljusblåa, morronrocken och hoppa in i duschen.
den var med om en liten tvättolycka igår, därav färgskiftningen. fast den är nästan snyggare nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0