ledig

jajjemen äntligen är min drygjobbhelg över :) är nu ledig ända tills på torsdag, haha. vilken lycka. känns som jag har lite sömn att ta igen om man säger så.

well, sitter nu hemma hos pojken och bloggar. eftersom vi båda jobba natt kunde jag ju lika gärna åka hit och sova :) masade mej dock upp tidigare än jag egentligen ville för att jag ska kunna somna inatt. men inte är det då lätt att lämna en varm och gosig säng där det dessutom ligger nåt gulligt breve en :)

och snart är det maj. helt crazy. dags för sommar minsann :D det är på tiden tycker jag. jag vill ha sommarlov :P eller lov från skolan iaf, jobbet knatar ju på som vanligt.

men nu ska jag göra nåt vettigt. eller inte. haha. humor, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0