kolasås

jajjemen. that's the shit. no further comments.

klockan är nu 00.26 och jag är piggare än jag varit på länge. dom senaste kvällarna har jag varit helt slut redan vid tiotiden men nu är jag helt vaken och pigg. eller det är nog trötthet som gått så långt att den försvunnit, typ överskuggats av falsk pigghet. men anyway, nåt måste hittas på att göra. edward scissorhands börjar om nåra minuter, ett alternativ. ett annat är ju att gå och lägga sej, men det känns faktiskt lite tråkit. även om jag råkar vara nån annanstans än hemma :P

och vad tragiskt att jag är så bloggberoende att jag faktiskt sitter hos pojken och bloggar :P men whatever...ingen har ju klagat än så länge, haha.

men gah. nu får det vara nog. inget mer bloggande idag/inatt!!

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Wtf! Skulle du inte kolla på film, så sätter du dig å bloggar istället? *skakar på huvudet*

2008-04-07 @ 06:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0