fredag

jajjemen. helg på g minsann. med vad betyder det när man ändå ska jobba? ska iofs ut med girlsen på kvällen, hihi :) men ändå. har helt tappat helgbegreppet. it means nööthing anymore.

och vad gillar ni den här?
image38kul va. nästan 800 sidor. urk. tack och lov behöver jag inte läsa hela, men ändå. tur att jag insåg idag hur tjock den är iaf, för nu ska jag minsann vara duktig och organisera upp pluggandet lite så jag gör lite varje dag, istället för att råplugga allt sista veckan innan tentan. sådeså.

och nu ska jag lyssna på en föreläsning på fronter. med en lärare från frankrike tror jag, som pratar lite konstigt. lite svårt att förstå ibland, och inte ser man vad han skriver heller, men det får väl gå ändå. sitter i min hempluggoutfit just nu, mjukisbyxor ;P

ne nu ska jag sätta igång. jepps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0