första försöket minsann :P

ja idag när jag skulle fylla på busskortet tog chaufförn minsann rätt betalt på första försöket :P behövde inte övertyga han om att det faktiskt kostar så och så mycket. haha.
numera har jag en pluggbuddy också, inte så dumt. vi har kämpat som bara den med vår seminarieuppgift idag, vi kommer helt klart vara bäst ;) och vi ääääär helt seriösa i vår presentation, lovar ;P

och inte ville kopparstaden ge mej den där lägenheten heller, bastards :P

och mirre, bara för att du inte råkar ha en seriös gen så kan ju jag ändå ha det utan att vara en sur gammal kärring ;P

men nu ska jag gå och säga till min mamma att jag vill ha pannkaka idag. alltså inte säga åt henne att göra det, bara säga att det är det jag tänker göra, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0