all aloooone

jaaa för första gången på flera dar typ är jag helt ensam...och det var ju inget kul ju. mamma kommer ju iofs hem om en stund, men det var inte riktigt så jag mena. utan jag mena ensam som i "inte hos pojken". gah. menmen. man överlever väl det också.

ska kolla en lägenhet om en timme. hoppas på att den ser normal ut...annars blir jag deprimeeeeerad!!! trött på att bara kolla lägenheter som antingen är för dyra, eller för sloiga. så nu får det tamejfan vara nog!! ge mej en lägenhet!! som jag och bara jaaaaaag kan fixa till!!! villvillvillvillvillvill!!

var inne på önskehuset i borlänge idag, och det var riktigt jobbigt!! gu' vad grejer dom har där som jag vill ha!! och oj vilken lust att flytta man får!!! mjuff!!

men ska väl göra iordning lite mat nu. japp.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-09 @ 17:09:12
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0