1 maj

ja nu är det ju det ju. helt craaaaazy.

har precis kommit hem från valborgsfirande i grycksbo, riktigt trevligt faktiskt :) har massa bilder men dom får komma upp imorron....
det hela började med grillning, och åååååh vilka goda grillspett vi hade :D *dreggel*
och jag var ansvarsfull och var chaufför minsann, precis som hälften av dom som var där, hahaha. har aldrig vart me om en nyktrare fest tror jag. i antal nyktra mänskor iaf, dom som väl drack gjorde det rejält...eller nån iaf, smart att spy och nästan däcka runt 21-tiden :P

men som sagt, trevligt var det, och ett fint hus bodde dom i :)

och alldeles nyss var det nån som stötte på pojken på msn, men det satte jag stopp för ;) haha, nån måtta får det ju vara :P

men nu sovdags tror jag. är såååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0