01.12

ja det är vad klockan är. och jag har trökit. fast ska väl inte klaga. hellre lugnt när man ska jobba natt. och jag håller aaaalla tummar för att all dagpersonal kommer imorron så jag inte behöver trixa med poolen och greja igen. varför råkar just jag ut för det? menmen, stor och duktig och ansvarsfull som jag är fixar jag ju det iofs ;)

men. vad göra nu? började igår med att läsa igenom en av dom lite större bloggarnas gamla inlägg, började typ från början, och fortsatte med det idag. har fortfarande inte kommit igenom alla. rätt bra tidsfördriv dock :P även om det framstår som att jag inte har nåt liv. men jag är på jobbet, och har inget att göra. vad är då bättre än att slökolla sej igenom en persons hela blogg? ja det finns säkert ett stort antal svar på den frågan, men det är vad jag sysselsatt mej med iaf :P bloggaren i fråga hittar ni här. jag finner henne roande på något vis. och inte roande på blondinbellastörmestirriterarsejpå-sättet, utan på ett ganska oförargligt och trevligt tidsfördrivsätt. if that makes any sense.

men nog om det. nu är jag fruktansvärt kissnödig. och både ögon och näsa rinner. gah. pojken föreslog allergi? men jag har aldrig vart allergisk förut, so why now? jeje. morrondagens problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0